Bawa Iqah ke Teluk Batik - 27 March 2009 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  March 2009  »
    SuMoTuWeThFrSa
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Main » 2009 » March » 27 » Bawa Iqah ke Teluk Batik
    Bawa Iqah ke Teluk Batik
    11:35 PM

    Planning asal, nak bawa iqah mandi manda di Marina WaterPark, berhampiran pantai Teluk Batik Sementara menunggu ibunya habis menjawab peperiksaan Jabatan di Teluk Batik Resort..sudahnya Waterpark tu hanya di buka selepas pukul 2 pm

    tak dapat menunggang kuda..bermain-main dengan kuda pun jadi..

    aktiviti wajib jika datang ke Lumut, memborong makanan dari hasil laut..habis banyak juga gaji kami kat sini..hehehe

    pantang lepa..cepat aje tangannya mencilok secekak ikan bilis di depan matanya..

    lepas ke lumut, aku ke ipoh ke rumah seorang lagi kakak ku di sini...lepas ke Ipoh balik semula ke Perak utara hari ini, Ketika melalui Bukit Gantang aku lihat polis & FRu dah mula berkampung di sini..Pilihanrayala katakan..

    Views: 516 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 2
    2  
    acai..nasib hang tak masuk...
    byk sgt dont dr do kat marina cove situ..bayaq rm7..tp ayaq dia bukan kolam betui..bawah penuh pasiaq...

    kak ija tobat nak mandi,kawasan baru tu mmg popolar..maklumla,ondeway nak ke TBatik..

    nak guna pelampung sendiri yg kita bawak rm 2 sejam...
    sewa rm3 sejam..hehehehe...

    kampeni cina..


    1  
    ala xpela
    berbelanja sekali sekala xsalah pun
    cik yana pun cm fysal gk
    time dpt gaji..belanja la lebey skit
    hehehehehe..
    tp iqah nmpk sgt2 cute la pkai bju pinK..
    geram jer tgk iqaH :)
    teringin nk pegi Teluk Batik..
    tp x kesampaian lg cita2 nk pegi..huhu
    insyaALLAH..de rezeki smpai la cik yana ke sne :)

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]