makan seafood di Pasir Putih.. - 1 March 2009 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  March 2009  »
    SuMoTuWeThFrSa
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Main » 2009 » March » 1 » makan seafood di Pasir Putih..
    makan seafood di Pasir Putih..
    2:06 AM


    di pintu masuk restoran makanan laut Rahmat, di buka waktu siang ajer mengikut sumber dari yang diberitahu oleh abangku



    inilah anak buahku, anak kepada abangku, arfan Haris & qistina Balqis, balqis ni ada iras dengan anak aku, faiqah, tapi anak aku tu chubby lagi mukanya





    hidangan yang di pesan telahpun tiba, siakap, udang besar, ayam goreng, tempe, sayur lemak, telur dadar, semuanya +- RM 70 henggitt..siapa kata makanan di johor ni mahal..oklah tu..lebih kurang herge makanan laut di Langkawi jugak..






    klu kalau nak mari makan di sini..mesti nampak view salah satu pulau di negara jiran singapore dari arah restoran ni..

    Views: 329 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 2
    2  
    takper hang balik nnt..aku bawa hang makan puas2 kat pt buntaqpun ada seafood klu nak..

    Fstone..lapo..jom gi makan


    1  
    wah....jln2 asik mkn je ni. jeles2....dh lama xdpt mkn best mcm kt msia huhuhuhu....

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]