dinner di Radix Fried Chicken - 8 February 2009 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  February 2009  »
    SuMoTuWeThFrSa
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    Main » 2009 » February » 8 » dinner di Radix Fried Chicken
    dinner di Radix Fried Chicken
    6:35 PM

    Sebagai langkah memboikot produk Yahudi, kami sekeluarga memilih restoran makanan segera Ayam goreng Radix milik HPA di Sg Petani untuk pilihan makan malam kami...

    iqah bermain papan jongket  ntah dengan anak siapa ntah tu..

    makan tortilla bread ajer..waktu 9 pm ke 12 am adalah waktu puncak pelanggan memenuhi RFC..kira lama jugak aku beratur nak boleh buat tempahan di kaunter

    dah penat main masa untuk makan...sekarang ni aku dengar cerita RFC dah bukak cawangan di ALor Star, Kedah...dulu aku ingat orang melayu islam ajer yang memenuhi RAdix Fried Chicken ni..tapi sekarang, orang cinapun datang makan di sini..semoga RFC akan dapat memperluaskan perniagaan mereka ke seluruh Malaysia

    Views: 329 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 1
    1  
    RFC ni baru ke? macam tak penah dengar....kat mana lagi cawangan yg dia ada ek?

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]