Lubang rahsia - 4 February 2009 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  February 2009  »
    SuMoTuWeThFrSa
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    Main » 2009 » February » 4 » Lubang rahsia
    Lubang rahsia
    12:33 PM


    misteri kehilangan 2 puting iqah dah sikat merah ibu akhirnya telah diketahui..



    rupanya di sinilah tempat persembunyi barang-barang rahsia iqah selama ini..rasanya aku dah tutup lubang tu sebelum ni..rupanya dia dah buangkan penutup lubang pada kaki katil tu..so clever your are...baru setahun 4 bulan umur kau anakku..ini kalau ada apa-apa lagi yang muat di sorok di sini..silap-silap botol susunyapun di simpannya di sini.



    lihatlah wajah selambanya yang buat muka macam orang tak bersalah aje apabila tempat penyembunyian rahsianya telah terbongkar..

    Views: 299 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 6
    6  
    dah beli dah cemut ikat rambutlah hair kliplah..tapi mesti dia tarik dan buang..klu bukak n3 di pendang ada gambar dia pakai cekak

    5  
    oyekee... xpe la nanti da beso skettt nak la tu die ikat tocang ke ape.. hihi beli la ikan rambot yg kiut2 mesti die ske

    4  
    masalahnya cemut bila simpan panjang dia tak suka ikat tocang..kami yang tgk plak serabut...

    3  
    hahahaha die sorok situ kee.. adui lawak..eh nape rambot iqah potong g2..da mcm laki dah....simpan pjg la.. br comei

    2  
    memang kelakar anak dara sorang ni

    1  
    adehh gelak lin baca ni...pandai iqah ye,kecik2 dh smpan harta karun...

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]