Mengapa Yahudi patut dihapuskan - 14 January 2009 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  January 2009  »
    SuMoTuWeThFrSa
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Main » 2009 » January » 14 » Mengapa Yahudi patut dihapuskan
    Mengapa Yahudi patut dihapuskan
    0:32 AM


    Adolf Hitler & mufti Amein Al Husseini

    aku menyokong "holocoust" yang dibuat oleh Adolf Hitler dalam menghapuskan 6 juta yahudi di masa zaman era kegemilangan Nazi..mungkin dia dah kaji dalam kitab injil dan Alquran mengenai bangsa yahudi ini memang tidak boleh dipercayai dan dibuat baik..bahkan Allah Taala juga turut menegaskan berkali-kali akan bahayanya bangsa yahudi laknatullah ini di dalam Al-quran..nabi-nabi mereka dibunuhnya..kebanyakkan orang amerika yang beragama kristianpun ditundukkannya..apatah lagi orang islam di palestin dan di lebanon...kononnya merekalah kuasa besar di dunia ini...fikir2kanlah wahai sahabatku yang beragama islam, kristian, mahupun buddha dan hindu..mereka ini memusuhi seluruh umat di dunia ini dan tidak akan merelakan satu bangsapun di dunia ini melainkan mengikuti jejak langkah mereka..Nauzubillahiminzalik...

    Artis: Bunk Face
    Lagu/Lirik: Situasi



    Diskriminasi menjatuhkan aku
    Reputasi kini menjadi bisu
    Dan a…ku…ku layu
    O..o..o..di situ

    Mengharapkan sesuatu yang baru
    Itulah impian aku
    Dan…bila kau menghilang
    Musnahlah musnah impian

    Tuk menggapai bintang
    Terangi hidupku
    Ku mahu kau tahu
    Engkaulah destinasiku
    Dalam ingatanku



    Kerna diri ini tak daya lagi
    Menempuh hidup yang ku temui
    Dan a…ku…ku tunggu
    WO..o..o..di situ

    Mengharapkan sesuatu yang baru
    Itulah impian aku
    Dan…bila kau menghilang
    Musnahlah musnah impian

    Tuk menggapai bintang
    Terangi hidupku
    Ku mahu kau tahu
    Engkaulah destinasiku
    Dalam ingatanku

    Wo..o..wo..o..



    Dan…bila kau menghilang
    Musnahlah musnah impian

    Tuk menggapai bintang
    Terangi hidupku
    Ku mahu kau tahu
    Engkaulah destinasiku
    Dalam ingatanku

    Dan…bila kau menghilang
    Musnahlah musnah impian

    Tuk menggapai bintang
    Terangi hidupku
    Ku mahu kau tahu
    Engkaulah destinasiku
    Dalam ingatanku

    Wo..o..o..

    lirik lagu ni macam kena ajer kat negara saudara se agama kita..palestin..aku kalau dengar lagu ni otak aku membayangkan penderitaan dan kesengsaraan masyarakat islam di Palestin..Semoga Allah memberikan kemenangan kepada pejuang-pejuang Hamas dalam menentang dan mempertahankan tanah air mereka ...Amin..ko perkenankanlah permintaan kami...


    Views: 361 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 3
    3  
    sebab tu propaganda amerika dan british mengatakan nazi itu brutal..ganas dan jahat..padahal diorang nak cover dan lindungi orang yahudi yang banyak memberi manfaat kepada mereka darisegi pengaruh ekonomi dan kekuatan yang lain..tapi sekarang kita tgk balik siapa yang sebenarnya brutal..ganas dan kejam..kalau bukan orang yahudi dan amerika laknatullah..

    2  
    yang berani dalam sejarah abad ini memang adolf hitler sajerlah..yang berjaya membunuh 6 juta orang yahudi..sebab tu ramai pejuang islam yang menganggapnya sebagai hero

    1  
    hi abang fysal ittewww.. salammmz

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]