Learning & exploring Process - 13 December 2008 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Main » 2008 » December » 13 » Learning & exploring Process
    Learning & exploring Process
    11:36 PM


    bila dah makin besar makin banyak akal si kecil ini, lihatlah permainannya..Pam seperti itu yang di terokainya..memang minatnya kepada alat-alat mekanikal mengatasi pemikirannya yang berada pada usia sebegitu, walaupun aku ada membelikan dia permainan seperti barbie doll, teddy bear, bukan itu yang menjadi mainannya, sebaliknya alat-alat mekanikal yang dirasakan baru baginya yang diterokai, kadang-kadang tu akupun naik risau sebab kanak-kanak seperti iqah ini memerlukan perhatian yang lebih, takut-takut apa yang di sentuh dan dimainkan olehnya itu boleh mendatangkan bahaya kepada dirinya, namun untuk menghalang mengatakan tidak boleh kepadanya tidak aku lakukan, selagi ianya selamat dan dalam perhatianku membiarkan apa yang dimainkan olehnya demi untuk perkembangan mindanya apabila besar kelak..

    * Iqah akan berlari ketakutan memelukku dengan erat apabila mendengar bunyi guruh atau bunyi Tv yang tiada siaran, pada waktu itu, aku rasakan betapa besar nilainya menjadi seorang bapa apabila anak kita menganggap kita sebagai wiranya yang sentiasa berada disisinya apabila dia ketakutan..
    Views: 338 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 6
    6  
    huda plak..bidang apa yang huda pilih skrang ni

    5  
    huhu...

    yg tu xpe..better than jurutera..
    sbb bidang tu lebih d conquer laki dr pmpn..

    x pn geologist..
    kaji bumi ni...
    bumi pn dh makin tua..

    die pn dh mule sakit2 dh..

    huhu..


    4  
    takpe..asalkan jurutera udah..klu tak juruterapun..biar dia jadi cam makngahnya..geosaintis kat petronas..gaji ribu2..

    3  
    adeh...

    mcm2 lg kejuruteraan yg ade..
    tp jgn mekanikal..

    x seswai utk pmpn...

    siyes..


    2  
    menjadi tomboy..itulah yang akan fysal pastikan supaya ianya tidak akan berlaku..dan fysal akan pastikan dia membesar sebagai seorang wanita yang solehah..tapi skrg ni..dah makin ramai golongan wanita yang menceburi bidang kejuruteraankan..itu yang cuba fysal gilap dan jana utk dia..InsyaAllah..

    1  
    huhu...

    kt bdk2 girl ni bek bg die maen bnde2 girlish takot nnt bile besar jd tomboy..

    ssh nnt..
    mcm kwn huda tu...

    smp skg tomboy sbb mak die bg maen pmainan abg2 die je..

    huhu..

    best nye jd ayah n ade anak..

    huda lmbt lg..

    4 sure nye la..

    huhu..
    kim slm kt iqah eh..
    cubet2 pp die yg gebu tu..


    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]