Hotel Dynasty,KL - 25 November 2008 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  November 2008  »
    SuMoTuWeThFrSa
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Main » 2008 » November » 25 » Hotel Dynasty,KL
    Hotel Dynasty,KL
    6:20 PM
    Alhamdulillah..dah masuk hari kedua aku di sini, di Jalan Ipoh..sampai petang semalampun agak lewat jugak, bukannya apa..jarang-jarang ke Kl..bila sampai tu..sesat jugak..padahal dah guna peta sebagai panduan...



    memang banyak yang aku pelajari mengenai kes-kes yang berlaku di dalam negara melibatkan jenayah seksual dan penderaan kanak-kanak dan wanita yang tidak pernah dihebahkan di dalam media arus perdana..barulah aku tahu tentang sistem kehakiman negara kita..mengapa ianya sering disebut-sebut oleh negara luar mengenai sistem kehakiman di negara ini..perkara ini melibatkan sensitiviti pelbagai pihak..sendiri buat sendiri mau ingatlah..memang rugi kalau aku tak berpeluang untuk mengikuti kursus sebegini..




    "i hope this is my lucky number on my last dinner tommorow"


    Views: 328 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 3
    3  
    Benci dengan penderaan.. manusia kejam tak sekolah kah???

    2  
    a'aa..dinner malam last..sebab besok dah nak bertolak balik dah..minta2lah kena lucky draw malam ni

    1  
    last dinner? hehe...

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]