Tag Cemut - 23 November 2008 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  November 2008  »
    SuMoTuWeThFrSa
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Main » 2008 » November » 23 » Tag Cemut
    Tag Cemut
    0:46 AM
    ARAHAN: ambil gambar kasut anda, pastu ceritakan serba sedikit kenapa anda suka kasut anda..Kasutpun boleh jadi Tag..ape-ape ajelah..



    nak cerita pasal kasut ni..hmm aku beli kasut ni dah lama dah..sebab aku minat pakai kasut-kasut cam gini kerana aku begitu meminati Band-band Alternatif seperti Radiohead dan Blur yang menjadi trend dalam fesyen pemakaian mereka menggunakan kasut-kasut seperti ini di samping jeans biru dan baju Kemeja..itulah juga  aku jika di luar waktu bekerja..tapi kalau kasut biru tu merupakan kasut favorite Iqah..ke mana-manapun dia selesa dengan memakai kasut itu..


    possing di tepi sawah sambil mencari kedamaian..:D
    Views: 302 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 3
    3  
    4 hari meninggalkan anak aku rasa seperti lama sangat ..rindu betullah dekat iqah

    2  
    aku ni nampak tua ke??

    1  
    mcm model la plak anak beranak ni hahahah tp kasut tu smart! mcm org muda la ;p
    eh tp mmg muda ag pun kan? ke x ? haha

    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]