Pertandingan Bayi Comel - 9 November 2008 - Blog - In My Life

Site menu

    Statistics


    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0

    Login form

    Search

    Calendar

    «  November 2008  »
    SuMoTuWeThFrSa
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Main » 2008 » November » 9 » Pertandingan Bayi Comel
    Pertandingan Bayi Comel
    10:45 PM

    Photobucket
    calon bayi paling comel dalam Zon Parit Buntar..calon ajer baru..saje nak mencuba nasib untuk anak aku menyertai pertandingan yang di adakan setiap setahun sekali anjuran supermarket Minat..gambar ni sebelum sesi fotografi dimulakan..ALhamdulillah...urusan fotografi yang dijalankan adalah cukup mudah dan lancar tanpa sebarang masalah..anak akupun tak kekok sebab dah biasa bergambar di hadapan kamera..jurufoto itupun mulanya tak harap sangat hanya aku seorang saja yang mengiringi anak aku sebab takut anak aku tak mahu duduk diam masa dalam studio foto.. sayangnya foto yang paling best di ambil aku tak dapat publishkan kat sini atas sebab syarat-syarat pertandingan..
    Views: 941 | Added by: fysal | Rating: 0.0/0 |
    Total comments: 2
    2  
    oklah tu..klu fysal minta gambar kenangan tu di publishkan boleh tak Kak e??

    1  
    tambah comel je anak dara tu ya... baguslah mencuba sebab masa anak2 kak e kecik memang selalu masuk pertandingan seperti ini, alhamdulillah adalah juga hadiah yang diperoleh :)

    * kenangan yang kini menjadi sejarah - anak sulung kak e masuk pertandingan seperti ini di BATU ROAD SUPERMARKET - mana ada supermarket tu lagi sekarang ni TAPI gambar dan PIALA masih ada ---> tu yang kak e kata SEJARAH hehehehehe


    Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]